الجمهورية اليوم دوت كوم
موقع اخباري شامل اخبار عربية وعالمية وظائف اهرام الجمعة خدمة الاسعار

مفاجأة جديدة وأسرار صادمة في قصة طلاق أصالة وطارق العريان

- Advertisement -

متابعة/خالد الرزاز .
مازالت أزمة أصالة و طارق العريان حديث السوشيال ميديا، منذ تداول صورة العريان مع الموديل السورية نيكول سعفان مرورًا بتعليق أصالة الغاضب على الصورة وحتى هجوم زوجة العريان الأولى “هالة العتال” على أصالة.

وكان آخر فصول القصة الدرامية التي أشغلت الملايين تدخل ” غادة العريان ” زوجة شقيق طارق العريان لساند أصالة في تلك الأزمة وتدافع عنها بشأن ما فعله بها طليقها، وجاء ذلك من خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامي “ربيع هنيدي” في برنامج “ET بالعربي”

وأثارت “غادة” زوجة شقيق طارق العريان جدلاً واسعًا بعد تصريحاتها الصادمة وكشفها أسرار ومفاجآت حصرية بخصوص طلاق أصالة و العريان، فكانت أولى تصريحاتها بشأن أصالة قائلة: “أنا في صف أصالة لأني شايفة أنها اتظلمت في العلاقة دي ، وذنبها انها حبت طارق جدًا .. أصالة دخلت عيلة العريان وكانت إنسانة جميلة جدًا مع العيلة وواقفة مع كل شص في العيلة يعني نفسيتها كانت حلو معانا كلنا”.

وتابعت: “يمكن طارق في الاخر حصلت مشاكل بينهم و بقالها سنة و نص مستنية طارق يطلقها .. وهو لسة مطلقها يمكن من أسبوع و هي لحد آخر لحظة كل ده متكلمتش في الأزمة خالص .. لما طلعت أصالة كتبت البوست ناس كتر هاجمتها و

ناس وقفت معاها و دافعت عنها .. لكن مكنش ينفع أن طليقة طارق تهاجم أصالة بالطريقة دي .. لأني عارفة هالة العتال كويس والدة عمر، وعمر ابننا كلنا ،وأنا عارفة ان هي اللي سابت ابنها بمزاجها فمتجيش دلوقتي تقولي انه اتظلم وتلومي اصالة على ابنك انتي لو كني ام كوية كنتي قعدتي مع ابنك زي م كلنا بنقعد مع ولادنا .. ومتجبيش اي حاجة حصلت بينك و بين ابنك وجوزك بسبب اصالة”.

- Advertisement -

قد يعجبك ايضا
اترك تعليق

يرجي التسجيل لترك تعليقك

شكرا للتعليق